Wednesday, June 1, 2011

Vacation before due date

Assalamualakum.....

Baru-baru ni sebelum aku melahirkan adik kepada awish...suamiku telah membawa aku dan awish tak lupa adiknya ketika itu masih berenang2 di dalam kolam perutku ke Key-eL...vacation kali ini adalah sempena mengikuti konvoi Northern Waja Performance Club (NWPC) yang telah disertai oleh suamiku.

Sebenarnya ketika itu kandunganku sudah mencecah ke 9 bulan...just for 2 weeks for due date..tetapi disebabkan aku yang degil (ketegaq mak aku kata) aku ikut jugak suamiku setelah beberapa kali memikirkannya...nak pegi ke idak,??..nak pegi ke idak?? dan telah mendapat pro &  cont i have decide to join him...(sebenarnya jeles nak bagi dia g sorang)....aku pun tidak lupa pesanan ibuku supaya membawa semua barang-barang persiapan bersalin...bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan...mana tau anak aku nak kuar kat key-el...ngeee....

jom layan pic yg telah di snap...


muka mengantokk...

awat muka umi cam gitu??apakah?

geng-geng pempuan

layann...

lepaking putrajaya

satay kajang

ICT

setelah berapa lama tidak snap gambar berdua

cam nak bwk balik je pokok blkang tuh
sunway lagoon

i loikke

peace

muka kena paksa bergambar

we cool..:p


p/s: akhirnya kami sekeluarga selamat pulang ke penang..so anak aku xjadi kuar dekat key-el...(xbesh)

No comments: